woensdag 11 juli 2012

salut? ja! SALUT!!

't Is gelukt, ik ben thuis! Sinds deze latere namiddag. Nog op wat wankele benen, maar 's avonds samen aan tafel, ik liet het toch horen hoor: 'lekker, lekker, lekker!'
Morgenvroeg moet ik wel weer even terug om medicatie, vrijdag ook, en dan krijg ik geen enkel- maar een armband om, om mijn te hoge bloeddruk te volgen. Ook zaterdagochtend word ik verwacht voor medicatie, en zondag word ik weer, normaal voor even, opgenomen, voor een endoscopie. Ik weet gelukkig nog niet in detail wat dat voor mij zal betekenen... Ik geniet intussen gewoon van thuis. Senne.

1 opmerking:

  1. Hey Bram en Hella,

    Ik ben net even door de Blog van Senne gelopen...

    Met dit berichtje willen we jullie graag alle geluk en succes toewensen en ook laten weten dat Saar heel graag (en goed) kookt en het dus zeker ziet zitten om wat vers diepvriesfood te maken en dat ik (met het bureau) altijd klaar sta om Bram op professioneel vlak te kunnen ondersteunen.

    Vanaf morgen zijn we weg tot begin augustus maar daarna neem ik terug contact op!

    Alle moed en succes van de wereld!
    Tom Saar Daan Otto Boris

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een berichtje nalaten post dit dan hier. Je reactie wordt pas na een dag op de blog geplaatst.