woensdag 15 augustus 2012

Dag +13, let the games begin

Senne is een ipadder met vaak ook pette(buien). Maar Senne is ook een zeer goede gamer.
Onlangs was hij superblij, hij had op enkele punten na papa's record behaald bij het blikjes omgooien.  Een score van bijna 380 punten waarvan papa al spijt had dat hij het ooit behaalde. Maar Senne nam de uitdaging aan en bleef volharden en proberen om het record van de tabellen te spelen. Bij een zoveelste spelletje canknockdown, moest ik van Senne nog eens proberen het record te breken. Ik speelde aardig en haalde 354 punten. Een score die door de kuisvrouw, die het spelletje ook had, als ongelooflijk werd aanzien. Ze was nog nooit boven de 300 geraakt. Maar toen ging Senne nog eens spelen. De kuisvrouw legde haar vod aan de kant en bleef kijken hoe Senne het er vanaf bracht. Een iets langere pauze dan gedacht, Senne speelde lang en kwam uit op een score van 1275. In onze ogen een wereldprestatie. In de ogen van de kuisvrouw vooral met dank aan zijn smalle vingers. Laat gerust weten of Senne effectief een gouden medaille verdient, of dat het een peulschil is tegenover uw puntentotaal.

Gisteren kreeg Senne ook nog bezoek van de kinesist. Ze had een soort puzzel mee met diertjes. Senne moest een stukje kiezen en het dier al stappend of kruipend nadoen om het een beetje verder op de juiste plaats te leggen. Twee meter stappen maar oh zo vermoeiend voor Senne's slappe benen.
Maar hij vond het leuk, al deden zijn benen achteraf pijn.

Verder was het vandaag een rustige dag. Geen spelbegeleidster, geen kine en geen muziek. Alleen een zakje rode bloedcellen, een verhoogde temperatuur en veel dunne haartjes die overal rondhangen.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Senne,

    Amai, das wel flink hoor, zoveel punten! Ik ga proberen morgen zoveel mogelijk bij mijn mama en papa te zagen om ook te proberen de winnaar te zijn. Eilijk mag ik maar 1 keertje per dag aajpetten, maar ik wou dat ik zoals jij er heel veel op mocht spelen. Ik vind da leuk. Vandaag heb ik veel geweend en boos op de grond geligt want mijn mama zegde dat ik niet meer op de aajpet mocht. Ik vind da ni leuk. Gaan we dan samen eens op de aajpet Dora Memory spelen, ik denk wel dat ik de snelste zal zijn!
    Dag Senne.
    Blaaskusje van ons. P, F, N en O

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel leuk zo een filmke op de blogsite..zien we senne in actie! tof spel trouwens

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een berichtje nalaten post dit dan hier. Je reactie wordt pas na een dag op de blog geplaatst.