vrijdag 24 augustus 2012

Dag +22, privé-consultatie

Na drie weken met een nieuwe bloedfabriek, beslissen de artsen vandaag om mijn witte bloedcellen wat uit hun tent te lokken. Ze hadden een valse start genomen maar blijven nu wat hangen. Met dat nieuwe medicament verwachten ze vanaf volgende week andere cijfers op mijn rapport. De prof heeft mij dit nieuws persoonlijk meegedeeld, toen mama aan het eten was. Ik heb braaf de tv uitgezet toen ze binnen kwam. Dat deed ik vandaag niet met mijn spelleke op de ipad toen de kine en de muziekjuf langskwamen. Toen was ik slecht gezind. Ik vond het al niet leuk toen mama mij wou wassen. En toen kwam de eerste dokter nog eens een stok in mijn keel steken en mij kriebelen. En dus heb ik nadien bij mama eens heel hard en goed lang gebruld. GA WEG! roep ik dan. En zo heb ik de prof dus eens alleen gezien. Ik zal haar volgende week eens een goed rapport bezorgen!

2 opmerkingen:

  1. ha ha ha wat een geweldig bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Senne, zijn er nu ook frietjes te krijgen op de afdeling ? Ons mama en papa moesten die altijd uit de kantine smokkelen, want daar mochten ze eigenlijk niet meegenomen worden. De spek met eitjes op donderdagochtend was het enige van heel de menu dat ik daar wilde eten. Als je terug uit het ziekenhuis bent moeten we snel eens echte frietjes gaan eten.
    Dikke knuffel !
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een berichtje nalaten post dit dan hier. Je reactie wordt pas na een dag op de blog geplaatst.