zaterdag 20 oktober 2012

ik voel mij zo gelukkig!

Gisteren de speeltuin in het dorp verkend. Senne vol overgave, mama wat dubbel: zo'n zalige zon, zo'n lege en uitdagende speelplek, zoveel actie, maar ook zoveel zand... Goed voor tien kinebeurten bijeen, en een splinter van al het klimmen.
Na de tomaat, wordt vandaag nog eens naar wortel gevraagd. Bij een andere prof. De aanloop: prof komt binnen, Senne draait zich weg en laat zich niet meteen onderzoeken, bedenkt dan dat hij aan deze prof nog niks vroeg over wortels eten, fluistert stil in mijn oor dat ik daar eens naar moet vragen, krijgt daarop een 'ja, mits', en laat zich dan vol overgave onderzoeken. Strateeg Senne haalt zijn buit binnen en geniet langzaam van zijn avondeten: een lange, dikke, rauwe wortel, en ja, een boterham, dat mag ook nog.
Terugblik op de dag? 'Het was een LEUKE dag! Ik ben zò blij dat ik wortels mag eten! Ik voel mij zo gelukkig mama!' Hij is niet alleen!

1 opmerking:

  1. Heel fijn dit te lezen ... enkele speciale nazomerdaagjes speciaal voor jullie :-) Geniet ervan!
    Kobe en co

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een berichtje nalaten post dit dan hier. Je reactie wordt pas na een dag op de blog geplaatst.