woensdag 20 november 2013

enkele Sennes

Vannacht, middenin de nacht:
'Mama! Hoe lang is het nog slapen? Slapen is saai... Ik kan dan niks doen...'

Vanochtend in de badkamer:
'Mag ik zelf beslissen wanneer mijn sonde eruit mag? Dan beslis ik misschien vandaag. Straks. Eerst mij wassen en kleren aan, en dan.'
En zo geschiedde.
De sonde werd eens geïnspecteerd en met grote opluchting en veel ontlading in de vuilbak gekieperd.
Het antischimmelmedicijntje ging vlot langs de mond.
's Namiddags probeerde hij de fiets met trappers. Dat zou hij doen als zijn sonde eruit was. Het lukte nog een beetje. Nog een beetje, en het lukt gans.

3 opmerkingen:

  1. Wauw! Zelf even druk gehad en nu zie ik meteen 2 nieuwe berichten. Met 2 keer goed nieuws. Twee keer herwonnen vrijheden. Zalig om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit zooooo fijn om te lezen !!!!
    Ik zou zeggen: DOE ZO VOORT Senne!
    Groetjes,
    Kobe en Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zijn jullie dan toch aan het land aan de overkant beland?
    We zullen het vanavond feestelijk bevestigen

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een berichtje nalaten post dit dan hier. Je reactie wordt pas na een dag op de blog geplaatst.